Автомобіль спеціальний (цементовоз) моделі УС5-20

Призначений для транспортування сухих порошкоподiбних матерiалiв (цементу, тампонажних сумiшей, та iнших сипучих матерiалiв), механiчно регульованої подачi цих матерiалiв гвинтовими конвеерами i приготування тампонажних розчинiв при цементуванні нафтових та газових свердловин.

Трубопрокладник пневмоколісний ТК1-3,2

Призначений для навантаження, розвантаження і укладання в траншеї труб масою до 3,2т., виконання різних підйомнотранспортних робіт в межах його вантажної характеристики, а також для відкачування води з траншеї,…

Трубовіз ТВ1-20

Призначений для перевезення труб діаметром від 57 до 420 мм, довжиною від 8 до 12 м при комплектуванні причепом вертлюгом та від 12 до 36 м при комплектуванні причепом з двома стаціонарними балками.

Продукція

Полотнища м'які ПМ

Полотнище м’яке ПМ 1428 призначине для підйому, переміщення і укладання в траншею ізольованого трубопроводу, а також окремих ізольованих труб і секцій з метою їх стикування і зварювання.

Детальніше:Полотнища м'які ПМ

Агрегати наповнювально - опресовочні

Агрегати наповнювально-опресовочні призначені для гідравлічного випробування технологічних і промислових трубопроводів, комунікацій і ємностей малих діаметрів при температурі від мінус 10 С до плюс 40 С.

Детальніше:Агрегати наповнювально - опресовочні

Трубовіз ТВ1-20

Призначений для перевезення труб діаметром від 57 до 420 мм, довжиною від 8 до 12 м при комплектуванні причепом вертлюгом, а при комплектуванні причепом з двома стаціонарними балками - труб діаметром від 530 до 1420 мм довжиною від 12 до 36 м, вздовж трас будівництва нафто- і газопроводів та по всіх дорогах, які допускають рух транспортних засобів з осьовим навантаженням 8,5 т. Трубовоз оснащений тягово-зчіпними приладами, пневмо і електровиводами та пневматичним приводом гальмівної системи. Детальніше:Трубовіз ТВ1-20

Автомобіль спеціальний (цементовоз) моделі УС5-20

Автомобіль спеціальний (цементовоз) моделі УС5-20 призначений для транспортування сухих порошкоподiбних матерiалiв (цементу, тампонажних сумiшей, та iнших сипучих матерiалiв). Автомобіль оснащеий компресором привід якого здійснюється від роздавальної коробки автомобіля.
 

Автомобіль може виконувати наступні операції :

  •  Пневматичне перевантаження матеріалів в інше обладнання або склади.
  •  Вакуумне самозавантаження з складів і закритих вагонів.
  •  Гравітаційне та пневматичне завантаження власних бункерів з складів силосного типу.
  •  Завантаження власних бункерів з автоцементовозів.
  •  Пневматичне очищення інших установок від порошкоподібних матеріалів. Детальніше:Автомобіль спеціальний (цементовоз) моделі УС5-20

Автомобiльний змiшувач механiчний УС6-30

Автомобiльний змiшувач механiчний УС6-30 (далi по тексту автозмiшувач) на базi шасi КрА3 65053 призначений для транспортування сухих порошкоподiбних матерiалiв (цементу, тампонажних сумiшей, та iнших сипучих матерiалiв), механiчно регульованої подачi цих матерiалiв гвинтовими конвеерами i приготування тампонажних розчинiв при цементуванні нафтових та газових свердловин.

 

Детальніше:Автомобiльний змiшувач механiчний УС6-30

Підвіски тролейні: на масивних шинах ТПМ і на авіашинах ТПП1423

Призначенні для утримання при підйомі, переміщення і неперервного укладання в траншею ізольованого трубопроводу діаметром від 57 630 мм перша і від 1220 до 1420 мм друга.

Детальніше:Підвіски тролейні: на масивних шинах ТПМ і на авіашинах ТПП1423

Трубопрокладник пневмоколісний ТК1-3,2

Призначений для навантаження, розвантаження і укладання в траншеї труб масою до 3,2т., виконання різних підйомнотранспортних робіт в межах його вантажної характеристики, а також для відкачування води з траншеї, колодязів і котлованів. Трубоокладник оснащений трубоокладним обладнанням, в склад якого входять телескопічна стріла, вантажна лебідка, аутрігер, стаціонарна противага, а також має водовідливну помпу та бульдозерний вал.

Детальніше:Трубопрокладник пневмоколісний ТК1-3,2

Котел твердопаливний піролізний модульний типу КТПМ

Опалювальні твердопаливні котли КТПМ потужністю від 20 до 330 кВт застосовуються для опалення і гарячого водопостачання. Конструкція модульна і складається з окремих частин: теплообмінників циліндричної форми з внутрішнім бункером і піролізною камерою, водонаповнених рушт, попільника, механізму очищення рушт від шлаків і збірника. Модульна конструкція дозволяє значно полегшити процес введення в експлуатацію, забезпечує високу надійність і ремонтну придатність.

Витрати дров твердої породи для отримання теплової енергії в 1 кВт складають не більше 0,25 0,3 кг


Вертикальна схема завантаження забезпечує автоматичну подачу палива в піролізну камеру по мірі його згорання. Котел не втрачає потужності при завантаженні паливом. Теплообмінники проходять випробування тиском не нижче 0,6 Мпа. Робочий тиск до 0,3 Мпа. Рухомі спеціальні ножі в зоні руштів забезпечують легкість і простоту чищення котла від шлаку при роботі на вугіллі без його зупинки. Високотемпературне горіння піролізних газів (до 1950 градусів С) відбувається в кільцевому каналі теплообмінників з великою контактною поверхнею і практично виключає утворення чадного газу і смоли, забезпечує ККД не нижче 85% при його робот і в оптимальному режимі. Вертикальні теплообмінники не покриваються під час роботи попелом і смолами.
Котли типу КТПМ надійно працють на будь-якому твердому паливі: вугілля, дрова, щепа, паливні брикети, горючі відходи і не вимагає постійної присутності обслуговуючого персоналу. Великий об'єм паливного бункера дозволяє робити завантаження паливом в міру необхідності (режим завантаження 7-10 год).
На котлі монтується стандартна система безпеки, яка забезпечує від підвищення робочого тиску та перевищення вихідної температури теплоносія. При комплектації котла бойлером або пластинчастими теплообмінниками можна додатково отримувати гарячу воду для споживання її персоналом або використання в технологічному процесі.
Котел простий в експлуатації, а також дуже надійний і має великий запас експлуатаційної міцності. На котел надається гарантія на два роки. Розрахунковий термін експлуатації котла не менше 20 років.
Котел має відмінну природну тягу. При висоті димоходу більше 7 метрів котлу не потрібен вентилятор для диму. Температура вихідних газів не вища 170 градусів С.
Мінімальна вхідна температура теплоносія +5 градусів С, а максимальна вихідна +95 градусів С.
Котел легко розпалюється і через 15-20 хвилин розвиває номінальну теплову потужність.
Експлуатація котла можлива із використанням дерева та його відходів вологістю до 60% без втрати номінальної потужності, а також використання пальників для спалювання пелет з автоматичною подачею.

Тип котла

КТПМ

030

КТПМ

050

КТПМ

100

КТПМ

175

КТПМ

250

КТПМ

330

Потужність

номінальна, кВт

30

50

100

175

250

330

Габаритні розміри (ширина довжина висота), мм

900х700х

1700

1020х800х

1950

1120х900х

2250

1000х

1000х

2250

1320х1100х

2350

1470х1250

х2350

Продуктив-ність,

Гкал/год

0,03

0,043

0,094

0,15

0,18

0,27

Вага, кг не більше

305

380

550

670

950

1250

Діаметр патрубків (подача і вихід), мм , не менше

45

45

57

65

89

89

Діаметр газоходу, мм, не менше

133

150

200

250

280

350

Об'єм теплоносія в котлі, л

0,110

0,145

0,180

275

0,420

0,550

Об'єм бункера, м?

0,14

0,17

0,21

0,27

0,30

0,37

Тяга на виході з котла, Па

8-12

8-12

8-12

8-12

10-15

12-20

Мінімальна висота димоходу, м

6,5

6,5

7,5

7,5

8,5

12,0

Максимальний робочий тиск в котлі, мПа

3,0

3,0

3,0

3,0

3,0

2,0

 

Значення для типів

Тип котла

КТПМ

030

КТПМ

050

КТПМ

100

КТПМ

175

КТПМ

250

КТПМ

330

Оптимальна робоча температура теплоносія, С?

вхід/вихід

 

65/95

 

65/95

 

65/95

 

65/95

 

65/95

 

65/95

Регулювання вихідної температури

Термо-

регулятор

Термо-

регулятор

Термо-

регулятор

Термо-

регулятор

Термо-

регулятор

Термо-

регулятор

Коефіцієнт корисної дії, % не менше

85

85

85

85

85

85

 

1. Кришка паливного бункера.
2. Термометр.
3. Терморегулятор тяги подачі повітря.
4. Подача теплоносія у систему.
5. Теплоносій.
б. Зона завантаження твердим паливом.
7. Зона просушування.
8. Зона газогенерації
9. 3она горіння.
10. Димогази.
11. Піролізні гази.
12. Паливний люк.
13. Піддон для попелу.
14. Люк для вигрузки золи.
15. Повітряна заслонка.
16. Повітря.
17. Колосникова решітка.
18. Зворотка теплоносія.
19. 3аслонка.
20. Димохід.
21. Димокамера.
22. Зона горіння піролізних газів.

1. Кришка паливного бункера.
2. Термометр.
3. Терморегулятор тяги подачі повітря.
4. Подача теплоносія у систему.
5. Теплоносій.
б. Зона завантаження твердим паливом.
7. Зона просушування.
8. Зона газогенерації
9. 3она горіння.
10. Димогази.
11. Піролізні гази.
12. Паливний люк.
13. Піддон для попелу.
14. Люк для вигрузки золи.
15. Повітряна заслонка.
16. Повітря.
17. Колосникова решітка.
18. Зворотка теплоносія.
19. 3аслонка.
20. Димохід.
21. Димокамера.
22. Зона горіння піролізних газів.

 

Очисні поршні-розділювачі

Метою застосування машини є поліпшення якості технічного обслуговування будівельно-дорожніх машин, скорочення часу знаходження їх у технічному обслуговуванні і збільшення міжремонтного циклу за рахунок застосування прогресивних засобів технічного обслуговування безпосередньо на об'єктах їх експлуатації. Машина призначена для виконання операцій змащення, кріплення і регулювання; очищення робочої рідини від води і механічних домішок з метою повторного їх використання

Детальніше:Очисні поршні-розділювачі

Верстат машинної очистки і намотки дроту МОН52

Верстат машинної очистки і намотки дроту МОН52 призначений для очистки і намотки з порядовою укладкою зварювального дроту діаметром 2.0 ...5.0 мм на касети зварювальних головок.

Детальніше:Верстат машинної очистки і намотки дроту МОН52

Лінія для зовнішньої ізоляції труб ПТЛ2А

Лінія для зовнішньої ізоляції труб, призначена для очистки за допомогою круглих дротяних щіток. Вогневої сушки за допомогою механічного розпилювача дизельного палива і грунтовки паливом з наступною розтиркою зовнішньої поверхні труб з одночасним нанесенням на підготовлену поверхню антикорозійного бітумногумового або плівкового покриття з полімерних липких стрічок.

Детальніше:Лінія для зовнішньої ізоляції труб ПТЛ2А

Установка для сушки трубопроводів СТ

Установки для сушки трубопроводів СТ призначенні для сушки і нагрівання зовнішньої поверхні трубопроводів перед очисткою та ізоляцією при температурі повітря від мінус 40? С.

Детальніше:Установка для сушки трубопроводів СТ

Машина технічного обслуговування МТО-1

Метою застосування машини є поліпшення якості технічного обслуговування будівельно-дорожніх машин, скорочення часу знаходження їх у технічному обслуговуванні і збільшення міжремонтного циклу за рахунок застосування прогресивних засобів технічного обслуговування безпосередньо на об'єктах їх експлуатації. 

Детальніше:Машина технічного обслуговування МТО-1

Обладнання для термообробки стиків труб ОТС 62

Обладнання для термообробки стиків труб, призначенні для забезпечення енергією електричних нагрівачів при проведенні термічної обробки зварних стиків труб в польових умовах, а також для автоматичного управління режимом їх роботи і контролю за ходом і результатами термообробки стиків на будівництві магістральних трубопроводів при температурі повітря від мінус 40? до плюс 40? С.

Детальніше:Обладнання для термообробки стиків труб ОТС 62

Домкрат автомобільний ДА 1

Домкрат автомобільний ДА 1 використовується для піднімання і утримування всіх моделей легкових автомобілів з метою розвантаження підвіски коліс при ремонті, а також при заміні коліс в умовах автогаражів та в дорозі.

Детальніше:Домкрат автомобільний ДА 1

Контакти

  • homeЛЕМЗ Львівський експерементальний механічний завод
  • phone(032) 270-55-30
  • maillemz@lviv.farlep.net
  • mapУкраїна, 79035, м. Львів, вул. Жасминова, 5

Follow Us